Freedom


Libertatea de a alege sa iubesti te incatuseaza mai puternic decat orice altceva ... Cand vorbesti de barbatii cu care ai fost in trecut, te inteleg atunci cand imi spui ca doar cu foarte multa rabdare te voi putea dezgheta. Mi-ai povestit de ce i-ai parasit sau de ce te-au parasit ei pe tine. Auzindu-te vorbind despre ei, am inteles de ce ii privesti pe barbati cu atata neincredere. Am inteles de ce imi refuzi uneori iubirea ta si de ce nu ai incredere sa iti abandonezi inima si sa iti deschizi trupul in fata mea.

Pe de alta parte, ma intreb de ce m-ai ales, daca nu ai o incredere deplina in mine? Este aceasta neincredere un simplu reziduu al tensiunilor din trecutul tau? De ce i-ai ales pe ceilalti barbati din viata ta, pe cei care au esuat intr-un fel sau in altul sa te faca sa te abandonezi in intregime, ca o ofranda a iubirii, fara nici o tensiune generata de neincredere?

Mi-ai dat de inteles cat de mult iti doresti sa te abandonezi in fata unui barbat in care sa ai o incredere deplina. Sper sa fiu eu acel barbat. Voi fi alaturi de tine, astfel incat iubirea noastra sa devina din ce in ce mai profunda, pana cand va transcende complet temerile noastre reziduale. Chiar si atunci cand vrem sa avem sufletele deschise, simt totusi ca te inchizi in fata mea si ma intreb daca nu cumva ai optat sa ramai alaturi de mine desi nu ai incredere ca voi fi capabil sa iti trezesc inima, conducand-o catre Dumnezeu ...