Isus e Real !


Astazi l-am vazut pentru prima oara pe Isus. Eram perfect constient si mai mult decat atat chiar nu ma gandeam deloc la el. Incercam sa ma relaxez stand la cristalograf. Fara sa fac absolut nimic l-am vazut. Mi-am zis imediat ca e datorita aparatului ceea ce sincer cred si acum. Linistea interioara pe care o capeti in acele momente te poate ajuta sa vezi tot ce ai nevoie sa vezi si asta fara sa ai macar habar de ce !

Cine ma cunoaste stie ca nu credeam decat in Dumnezeu si nu dadeam importanta religiei ... Dupa o asemenea viziune, ma gandesc din ce in ce mai mult ca e momentul sa accept ca exista Isus. De ce spun asta ? Pentru ca l-am vazut in timp ce eram perfect constient. A fost un flash de cca 10 sec. Practic zbura si asta fara sa aiba aripi sau ... alte “accesorii”

Nu mi-a vorbit, insa simplu fapt ca l-am vazut clar, m-a facut sa inteleg ca ceva se intampla. O stare de liniste mi-a cuprins sufetul si am simtit mult mai mult decat as fi “auzit “ ceva. Lipsa cuvintelor care explica aceste emotii e fireasca ... Practic in 10 sec am inteles ce nu as fi facut niciodata prin conversatii sau lecturi.