Nebunia Furtunii



A fost odata seara
Cu un amurg de taceri
Si un inceput de noapte grea

In sufletul meu...

A fost si dimineata
Cu o cafea oribila,
si cornuri delicioase,

In sufletul meu...

Acum e doar furtuna
sau linistea nebuna de dinaintea ei...

Inchid ochii si te vad
Te vad si cu ei deschisi

Si nu prea am cum,
n-am cum sa te fac
sa intelegi tot
ce simt pentru tine ...

Inchid ochii si te vad
te vad si cu ei deschisi...

In timpul ce ne-a tot legat
Sarutul Tau a fost de vina ...
Nimic din toate astea nu s-ar fi'ntamplat
daca nu ai fi fost ... Venina !

...si nu prea am cum,
nu prea am ce sa fac
 si iti spun
nebunia furtunii e...

in sufletul meu...

A fost odata noapte
cu ore albe, ore lungi
ore-n care-nveti sa plangi

in sufletul meu...

A fost odata ziua...
cu bucurii vechi si noi
am mers pe strada in doi...

in sufletul meu...

Inchid ochii sï te vad...