Scuze Publice




Atunci cand vezi un paianjen te gandesti cu teama ca vei pati cu siguranta ceva rau, daca il vei lasa sa se plimbe pe corp ... In realitate, el este inofensiv atata timp cat stai linistit si nu il bruschezi prin gesturi ce il pot speria.

Ieri m-am speriat si mi-am intepat (verbal) prietena, folosind un limbaj neadecvat  ... Uneori dau dovada de o fire  intempestiva, bataioasa ... care se arunca in lupta pentru motive mai mult sau mai putin evidente, mai mult sau mai putin credibile, mai mult sau mai putin importante. Am convingeri ferme, pareri puternice, credinte stabilite. Si mi le sustin uneori sarind calul.

Vreau sa imi cer scuze pentru ca am exagerat . Si imi asum greseala. Da, imi cer apasat, temeinic si riguros scuze.


ps. Vreau sa multumesc celor care m-au tras de maneca si mi-au spus, unii mai dur, altii mai pe ocolite, “prietene, esti dobitoc la fazele astea”. Pentru ca, la nivel de principiu, aveau perfecta dreptate. Dar mi-am dat seama cat de bine este sa ai amici si prieteni care sa nu aiba nici o jena sa iti spuna asa ceva. Le multumesc ! Sincer ...