Angel Crying



Azi am facut un inger sa planga
A nu stiu cata oara
Nu stiu ce mi se intampla
Inteleg sau macar incerc sa ma prefac
Stiu ca te-ai saturat sa auzi mereu
"Imi pare rau, n-am sa mai fac"

Ma intreb de ce destinul a decis sa ne intalnim
Si apoi ne'a ucis fiecare vis
Facandu'ne sa suferim
De ce inca ne mai iubim?
De ce mai spun ce spun acum si la ce bun
Cand las in urma numai scrum si fum
Si tu pleci, poate, pe alt drum
De ce nu am reusit ce mi'am dorit de mic sa fiu
Si mai ales de ce mai sunt inca viu

Cand stiu ca...
Inima mea e a ta iar tu nu o sa mai fi a mea
Si mai ales cand stiu
Ca n-o sa pot iubii pe altcineva
Mi'a ajuns sa te privesc...
Ca sa simt cat imi esti de draga

Si ma ustura limba de la atatea cuvinte amare
Si vorbe goale
Pe care le spun fara sa ma gandesc
Ca ma grabesc
Si caut sa las ceva cat timp mai traiesc
Fiecare vers pe care al spun acum
Il spun direct
La fel ca fiecare pas pe care al fac atunci cand merg
Singur...

Sunt sigur ca asa mi'a fost scris
Dar inca in viata
Invata!
Sa nu'ti pastrezi sufletul in gheata
Iesi in fata
Caci la sfarsit e doar un cimitir sï multa ceata...

Cand in zare se iveste cel necurat
Luceafarul apare ...
Cand armatele de duhuri, cerul au intunecat
Simt ca sufletu-mi se zbate prins in iubirea grea

Ma aplec in rugaciune si-astept
Adapost pentru sufletul Nostru
Ajutor cand povara-i grea
Alinarea imi vine prin a ... Alina

Nu o sa uit niciodata ca te Iubesc
Pentru sufletul tau de Inger Pierdut !
Plec si fruntea si genunchiul,
  Inaltand spre ceruri duhul ...